Ιστορικό

Ο Κώστας και ο Γιάννης Δημητρίου αδέρφια κτηνοτροφικής οικογένειας απο ένα μικρό ακριτικό χωριό της Φλώρινας , τη Μαρίνα , αποφάσισαν το 1995 να μετατρέψουν την καθημερινή οικογενειακή παράδοση της μητέρας να μεταποιεί το γάλα της κτηνοτροφικής μονάδας , σε επιχείρηση.
Στο χωριό υπήρχε το παραδοσιακό συνεταιριστικό τυροκομείο του χωριού. Ένα πετρωχτιστο κτήριο παραδοσιακής αρχιτεκτονικής . Άρχισε δειλά δειλά το ΄95 η αναπαλαίωση της κεντρικής αίθουσας τυροκόμησης όπου ήρθαν τα πρώτα μηχανήματα για να επεξεργάζονται μόνο το δικό τους αιγοπρόβειο γάλα και να παράξουν φέτα.

Η ζήτηση για τη φέτα της οικογένειας Δημητρίου άρχισε να αυξάνεται και έτσι το `97 τα αδέρφια Δημητρίου αποφασίζουν να ολοκληρώσουν την ανακαίνιση του παραδοσιακού τυροκομείου με σύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό μέσω του προγράμματος LEADER II , όπου πλέον η δυναμικότητα της μονάδας αυξήθηκε σε 2 τόνους επεξεργασία γάλακτος. Η ανάπτυξη της επιχείρησης συνεχίζεται και άρχισαν οι συνεργασίες με άλλους κτηνοτρόφους της περιοχής για να καλυφθεί η αυξανόμενη ζήτηση. Συμμετέχοντας παράλληλα και η νέα γενιά.
Τα προβλήματα στα επόμενα χρόνια ήταν αρκετά που έπρεπε να αντιμετωπιστούν και η ηλικία των μελών της πολύ μικρή χωρίς αρκετή πείρα , παρά μόνο μεράκι και όρεξη για δημιουργία . Παράλληλα με την καθημερινή δουλειά του τυροκομείου η νέα γενιά της επιχείρησης διάλεξε να εμπλουτίσει τις γνώσεις της στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τον Ανδρέα να σπουδάσει στο Τμήμα Ζωικής Παραγωγής του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας , αναλαμβάνοντας το τμήμα του πρωτογενή τομέα , της πρώτης ύλης και της παραγωγής.
Ακολουθώντας ο Σωκράτης στις οικονομικές επιστήμες ασχολούμενος με τις πωλήσεις. Ο συνδυασμός σπουδών και δουλειάς ήταν δύσκολος και επίπονος όμως η στήριξη της οικογένειας ήταν σημαντική, το παράδειγμα ακολουθήθηκε και από τα νεότερα μέλη της οικογένειας , Έλενα και Αλέξανδρο.

Το 2005 εγκαινιάσθηκε το κατάστημα λιανικής της επιχείρησης στο κέντρο της Φλώρινας όπου πρόσφερε τα προϊόντα της απευθείας στο καταναλωτικό κοινό δημιουργώντας αμεσότερο κανάλι επικοινωνίας με αυτούς. Οι συμμετοχές σε εκθέσεις ήταν τακτικές σε κλαδικές και περιφερειακές όπως τη DETROP και ΔΕΘ , παρακολουθώντας παράλληλα τις διεθνείς ANUGA , SIAL και άλλες προετοιμάζοντας την επιχείρηση για ξένες αγορές υιοθετώντας τεχνογνωσία και σχεδιάζοντας καινοτόμα προϊόντα.

Η εκπαίδευση σε ανθρώπινο κεφάλαιο συνεχίζει με τον Ανδρέα να ολοκληρώνει την εκπαίδευση του στην τυροκομική σχολή Ιωαννίνων και την έναρξη του κύκλου τεχνολογίας τροφίμων από τον Αλέξανδρο στην Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης αριστεύοντας σε αυτή. Ακολουθώντας η Έλενα στη Σχολή Εμπορίας και Διαφήμισης αναπτύσσοντας την εταιρική ταυτότητα και το δίκτυο λιανικής της επιχείρησης.
Η εμπειρία που έχει αποκτηθεί σε ομαδικό κλίμα και σε συνδυασμό με τις γνώσεις αρχίζουν να δημιουργούν νέα προϊόντα μεγαλώνοντας το καλάθι της επιχείρησης με γαλακτοκομικά προϊόντα και σκληρά τυριά.